USA turud olid täna valdavalt tõusuteel, mida toetas naftahindade tõus. Turge tirisid alla aga tehnoloogiafirmade aktsiad, mis kukkusid peale kvartaliaruannete avaldamist.
“Ma arvan, et see on väga positiivne, et energia- ja finants- ning materjalisektor on jätkuvalt tugevad,” sõnas Chaikin Analytics tegevjuht Marc Chaikin.
Nasdaq kukkus päraslõunase kauplemise käigus ligi 0,4%, kuna Illumina aktsiad kukkusid enam kui 20% ning
Netflix 11%.
IBM kukkus enam kui 6%, kukutades
Dow Jonesi ligi 60 punkti võrra.
Johnson & Johnson,
Goldman Sachs ning UnitedHealth olid aga indeksi suurimad tõusjad.
S&P 500 ületas päevasisese kauplemise käigus lühiajaliselt 2100 punkti taseme esimest korda alates 2. detsembrist 2015.
Energia- ja materjalisektor kasvasid enam kui 1,5%, sellele järgnes finantssektor. Need kolm sektorit on olnud S&P viimase 12 kuu halvima käekäiguga sektorid.
“Turg on väga kallis ning nüüd testitakse seda mikrotasemel, kui avaldatakse ettevõtete kasumid,” sõnas The Lindsey Groupo analüütik Peter Boockvar.
Goldman Sachs teatas esimese kvartali tulemustest, mis ületasid Wall Streeti prognoosid. Samas on panga kasumid juba neljandat kvartalit järjest languses seoses turu volatiilsusega, mis on mõjutanud ettevõtte võlakirjadega kauplemist ning investeerimispanga äri. Müügitulu kukkus võrreldes aastatagusega 40% ning jäi prognoosidele alla.
IBM avaldas oma kvartalitulemused, mis ületasid prognoose, kuid müügitulu jätkas langustrendi ning ettevõte ei suutnud täita oma aasta suuniseid.
Netflix valmistas samuti oodatust väiksema uute klientide arvuga teises kvartalis pettumuse.
Johnson & Johnsoni kvartalikasum ületas ootused, kuid müügitulu üllatusi ei pakkunud.
Kullafutuurid kasvasid 19,30 dollarit ning unts maksis 1254,30 dollarit.
USA toornafta mai futuurid kasvasid 1,30 dollarit ehk 3,27%, barreli hinnaks kujunes 41,08 dollarit.
Dow Jones tegi 0,28% tõusu ning sulgus 18054,22 punktil. S&P 500 kasvas 0,31% ja lõpetas päeva 2100,80 punktil. Nasdaq sulgus 0,40% languses ja lõpetas päeva 4940,33 punktil.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.